27 мая 2013

Прес-реліз. Земля після нашої ери


В прокаті з 6 червня

В результаті вимушеної посадки тинейджер Китай Рейдж (Джейден Сміт) і його легендарний батько Сайфер (Віл Сміт) опиняються на Землі, покинутій людством за 1000 років до цього через катастрофу вселенського масштабу. Сайфер важко поранений, а отже Китай повинен здійснити небезпечну подорож, щоб відправити сигнал про аварію. Його путь лежить через землі, яких немає на жодній карті, населені істотами-мутантами. Ще один страшний ворог – інопланетянин, що втік з-під нагляду під час падіння корабля. Батько й син повинні навчитися діяти разом – лише взаємна довіра допоможе їм повернутися додому.

Кінокомпанія Columbia Pictures представляє фільм виробництва Overbrook Entertainment / Blinding Edge Pictures ЗЕМЛЯ ПІСЛЯ НАШОЇ ЕРИ. В головних ролях: Джейден Сміт та Віл Сміт. Продюсери – Каліб Пінкетт, Джада Пінкетт Сміт та Віл Сміт, Джеймс Лассітер та М. Найт Шьямалан. Ідея сценарію – Віл Сміт. Сценаристи – Гарі Вітта, М. Найт Шьямалан. Виконавчий продюсер – І. Беннет Волш. Головний оператор – Пітер Сушицкі. Головний художник – Том Сандерс. Монтаж – Стівен Розенблюм. Керівник відділу візуальних ефектів Джонатан Ротбарт. Художник по костюмам – Емі Весткот. Композитор Джеймс Ньютон Ховард. Ко-продюсери Ашвін Раджан і Джан Раск.

ПРО ФІЛЬМ

Дія фільму «Земля після нашої ери» розгортається в далекому майбутньому – через тисячу років після того, як людство вимушено залишило Землю – свій єдиний дім. «Земля просто втомилася від людей», - розповідає Джейден Сміт. Джейден грає Китая Рейджа – зовсім юного хлопця, який повинен прокладати собі дорогу крізь небезпечний ландшафт після аварійної посадки на забороненій планеті. «Цунамі, токсичне повітря, забруднена вода, зіпсований клімат, - продовжує Джейден. – Земля ніби сказала: з мене досить! Відваліть! Що люди й зробили».

Люди знайшли притулок на планеті Нова-Прайм. Тут сім’я Рейджів заслужила собі повагу. Роль Сайфера Рейджа, батька Китая, виконує батько Джейдена Сміта, Віл Сміт. Рейдж-старший – легендарний генерал Об’єднаної Армії Рейнджерів. Китай повинен піти слідом за батьком, але не все йде за планом. «Китай відчуває на собі колосальний тиск, адже повторити шлях батька – завдання не з простих, - розповідає Джейден Сміт. – На додачу Китай думає, що це він винний в загибелі сестри. Кілька років тому вона загинула під час нападу, який Китай не зміг відвернути. Він вважає, що батько так само звинувачує його в тому, що трапилося. В цілому у Китая не складаються стосунки з батьком, і хлопець багато віддав би за те, щоб їх налагодити. Йому дуже потрібні підтримка і повага батька».

Сайфер повертається додому після довготривалого завдання і дізнається, що завзяття Китая поки що ні до чого хорошого не привело. Той надто безрозсудно діє під час випробувань і провалює свою першу спробу стати Рейнджером. «Мати Китая хоче розтопити лід між батьком й сином, - розповідає Віл Сміт. – Вона пропонує їм удвох вирушити в спільну подорож, сподіваючись, що це їх зблизить. Однак космічний корабель, на якому батько з сином вирушають в політ, зазнає серйозної аварії в найбільш недружньому місці у всесвіті – на планеті Земля».

Земля змінилася до непізнаваності. Тепер все живе на ній об’єднане однією ціллю – вбивати людей. Щоб визволити батька, що залишився на розбитому кораблі, Китаю доведеться битися з теперішніми мешканцями Землі, серед яких є страшні мутанти. Тепер тільки від сина залежить, чи зможуть вони з батьком врятуватися і повернутися додому.

«Мені особливо подобається в цьому фільмі те, що, не дивлячись на небувалий масштаб подій, все зводиться до доволі простої ідеї, що буде близька багатьом глядачам, - це розповідь про батька й сина, - говорить Віл Сміт. – Адже проста людська історія завжди знаходить відгук в серцях: це фільм про те, як батько намагається пробитися до сина, навчити його тому, що вміє сам, діючи в критичних обставинах».

Головний урок, який батько повинен донести сину, - навчити його перемагати свій страх. «Всі батьки легко розуміють, коли діти їх обманюють, тому що тих видає страх, - говорить Віл Сміт. – І у кожного батька є свій рецепт того, як з цим бути. В нашому фільмі батько намагається контролювати дії сина на відстані, але в житті, чесно кажучи, ви можете чомусь навчити дитину доти, доки вона ще не покинула батьківський дім. А ось далі діти вже вчаться самі. Мені здається, футуристичний пейзаж в цій стрічці відтіняє відносини між батьком й сином, робить їх більш рельєфними».

«Саме це нас і зачепило в цьому сюжеті, - говорить Каліб Пінкетт, один з продюсерів картини. – Дивна справа: дія фільму відбувається за тисячу років в майбутньому, але емоційна основа фільму, його універсальна ідея, над відразу підкупила».

14-річний Джейден Сміт вже не вперше грає головну роль в кіно. Разом із батьком він знявся в стрічці «Перегони за щастям», і його гру високо оцінили глядачі. Потім була роль другого плану в ільмі «День, коли земля зупинилася» і ще одна головна роль в фільмі «Карате-Кід», де партнером Джейдена Сміта був Джекі Чан.

Джейден Сміт говорить, що будь-який підліток, або той, хто коли-небудь був підлітком, знайде в його герої дещо знайоме для себе. «Китай прагне бути кращим з кращих. Фізичні дані це йому дозволяють. Але він надто безрозсудний, - говорить Джейден. – Йому є що доводити, адже він не тільки прагне бути вартим свого батька, але й повинен прийняти своє минуле. Йому важко контролювати свої емоції. Тому коли їхній корабель потрапляє в аварію на Землі, йому доведеться викинути з голови всі зайві думки і перестати думати про те, як краще справити враження на батька. Йому необхідно водночас подорослішати і перетворитися на справжнього воїна».

Батьку також доведеться навчитися довіряти своєму сину. «Сайферу дуже нелегко, але через це проходять всі батьки – наші діти досягають успіху або переживають невдачі без нашої участі – нам доводиться тільки дивитися, - говорить Віл Сміт. – Це фільм про дорослішання, причому дорослішає не тільки син, а й його батько».

Все почалося зі звичайного вечора в родині Смітів. Щойно завершилися зйомки фільму «Карате-Кід», і Джейден обговорював з батьками, в якому проекті йому варто взяти участь далі. Сміт-молодший і Сміт-старший хотіли об’єднатися на великому екрані. «Ми з Джейденом саме сиділи дома, дивилися телевізор і розмовляли про те, як чудово було зніматися в стрічці «Перегони за щастям» і як було б чудесно, якщо б нам пощастило повторити подібне, - розповідає Віл Сміт. – Ми стали думати, яким міг би бути сюжет нового фільму, а на задньому плані диктор продовжував читати новини. Джейден, пам’ятаю, сказав: «Можливо, я буду в ролі твого сина. Я потрапляю в біду, а ти повинен будеш повернутися додому з війни». З цієї фрази народилася думка зняти фільм про те, як батько з сином вирушають в подорож Аляскою, де їм доводиться протистояти суворій природі. Це була тільки незначна сімейна розмова, але коли ми в певний момент зрозуміли, що дія стрічки може бути перенесена на тисячу років вперед, тоді ідея фільму «Земля після нашої ери» почала набувати обрисів».

Віл Сміт написав основу для сценарію нової стрічки, але це був тільки самий початок. Фільммейкери створили цілий всесвіт із власною історією, багато подій з якої залишилося поза стрічкою. Був створений товстий фоліант в 300 сторінок, де була детально викладена тисячорічна історія людства від рішення покинути Землю до подій, що розгортаються в фільмі. Цю роботу зробив Пітер Дейвід, який отримав премію Айснера за книгу коміксів, а також Ян Фрідман та Роберт Грінбергер. Підготований ними фоліант став найважливішим довідковим матеріалом при розробці всесвіту стрічки.

«Наскільки детально продуманий цей світ, - говорить Віл Сміт. – Історія кожного героя пропрацьовано до найдрібніших деталей. Нічого подібного я ніколи не бачив. Наприклад, Сайфер, мій персонаж, - генерал армії Рейнджерів. Було цікаво дізнатися, що бабуся мого героя була в свій час головою всіх Рейнджерів, і саме вона згуртувала уряд під керівництвом Рейнджерів. Це означало, що її син, тобто батько мого героя, не мав можливості очолити Рейнджерів до свого 50-річчя, а отже свої найкращі роки він пропустив. Це лише одна з деталей створеного Пітером всесвіту. І нехай ці факти не відображені в стрічці напряму – вони допомагають нам зрозуміти, що являють собою наші герої, в якому світі живуть і як їм належить діяти».
* * *
СВІТ… ПІСЛЯ НАШОЇ ЕРИ

Китай Рейдж – мешканець планети Нова-Прайм. Це новий дім землян. В один прекрасний день Китай стане великим Рейнджером. Таким, як його батько. Він просто зобов’язаний повторити його путь.

Сайфер Рейдж, батько Китая, - Верховний Командор Об’єднаної Армії Рейнджерів і один з найвеличніших лідерів в історії планети Нова-Прайм. Саме він зміг врятувати людство від інопланетних монстрів Скрелів та їхніх жахливих породжень Урс.

Вже в ХХІ сторіччі оточуюча середа Землі стала неприродною для життя. Зріст сейсмічної активності призвів до частих і руйнівних землетрусів; почався небувалий зсув тектонічних пластів, що пробудив вулкани і призвів до катастрофічних зіткнень континентів; запаси питної води вичерпалися, склад атмосфери змінився; повітря Землі стало неприродних для людських легенів, амплітуда коливань зросла настільки, що жити на планеті стало неможливо.

До 2025 року стало зрозуміло, що людство має шанс вижити тільки за межами Землі. На екстреному засіданні урядів світу ухвалили рішення побудувати 10 космічних кораблів, або «ковчегів», на яких земляни могли б відправитися за межі галактики на пошуки планети, пригідної для життя. Жити на Землі стало неможливим раніше, аніж очікувалося, тому встигли завершити будівництво тільки 6 кораблів. Кожен з ковчегів міг вмістити всього 125 тисяч людей, або 0,0000625% мешканців Землі, але й цього було достатньо для формування нового суспільства. Залишивши планету, людство виправило календарі, замінивши фразу «наша ера» на «після нашої ери».

Покидаючи свою планету назавжди, земляни залишили повідомлення тим, кому доведеться сюди повернутися після них. Це було попередження про те, що Земля – найнебезпечніше місце у всесвіті.

НОВЕ ЖИТТЯ НА ПЛАНЕТІ НОВА-ПРАЙМ

Отже, люди залишили Землю. Почалася їхня велика космічна подорож. Через сто років блукань з надзвуковою швидкістю, вони прибули на планету Нова-Прайм, де почали створювати нову цивілізацію з нуля. В 222 році після нашої ери мешканці Нови-Прайм сформували уряд, що складався з трьох елементів. Влада на планеті належала Об’єднаній Армії Рейнджерів, Праймусу і Саванту. Суспільство могло функціонувати лише за умови збереження рівноваги між цими трьома силами.

Праймус – це наставник-філософ, який вважає, що падіння Землі є підтвердженням диявольської сутності нових технологій. Праймус відкидає науку, натомість пропонуючи глибокі духовні пута, що поєднують усіх жителів Нови-Прайм. Савант навпаки підтримує науковий напрямок, стверджуючи, що тільки технології дозволять людству вижити в нових умовах.

Об’єднана армія Рейнджерів була сформована з однією метою – захистити людство від загибулі. В останні дні перед втечею з Землі кожна держава виділила тисячу своїх найкращих воїнів – стратегів, пілотів, солдатів та інших – для створення команди швидкого реагування, готової прийти на допомогу у випадку чергового природного катаклізму або техногенної катастрофи. Схвалена особливою резолюцією ООН, всесвітня спецслужба отримала назву Об’єднана Армія Рейнджерів.

Бажаючі стати Рейнджерами повинні були пройти суворі випробування – фізичні і моральні. Цей нелегкий шлях призначений Китаю. Він повинен стати Рейнджером, щоб довести свою значимість не тільки самому собі, але й батьку.

Меч – зброя Рейнджерів. Потужність меча залежить від сили, що надходить від самого Рейнджера. Це легкий, зручний і елегантний вид озброєння. Кожен Рейнджер запам’ятовує багато кодів, які він швидко вводить вручну, щоб активувати сотні «розумних волокон», а ті, в свою чергу, активують потрібну в дану мить модифікацію.

* * *

Пропрацювавши основні сюжетні лінії, Віл Сміт, що став також продюсером нової стрічки, передав подальшу роботу над сценарієм Гарі Віте та М. Найту Шьямалану. Шьямалан виступив також і режисером стрічки. Сміт подзвонив Шьямалану, щоб поздоровити з днем народження, і Шьямалан в телефонній розмові похвалив гру Джейдена Сміта в фільмі «Карате-Кід», а Сміт-старший відповів: «Ми саме задумали одне кіно…». З цього і почалася співпраця.

«Мене завжди вражало, чому люди так бояться незвіданого, - говорить Шьямалан. – Коли люди ще жили в печерах, це дійсно було дуже важливо. Страх дозволяв їм виживати. Але чому в наші дні ми боїмося перейти на нову роботу або почати нові стосунки, тільки тому, що не знаємо, до чого це призведе? Не думаю, що це правильно. Мені цікаво передати це в фільмі. В нашій стрічці батько вчить сина, як перебороти такого роду страх. Це, напевне, найважливіший урок в житті, адже якщо ти зумієш подолати свій страх перед невідомим, ти зможеш досягти чого завгодно».

Страх присутній в фільмі, його можна майже торкнутися. Мешканці планети Урс створили монстрів-вбивць Урс, здатних пеленгувати людський страх, і за його допомогою вистежувати людей і знищувати їх. «Єдиний спосіб умертвити цих чудовиськ, - пояснює Шьямалан. – Це не боятися їх. Це дуже важлива метафора. Юний герой нашої стрічки повинен подолати той страх, що його переслідує. Коли йому це вдається, він стає невидимим для Урс. Ці монстри можуть знаходитися поряд з ним, але доки в ньому немає страху, вони не можуть його помітити».

Джейден Сміт багато років серйозно займається фізичною підготовкою. Вже в фільмі «Карате-Кід» видно, в якій він чудовій формі. Але щоб втілити на екрані образ Китая Рейджа, Джейдену довелося штурмувати нові кордони. Він тренувався майже рік, дві години на день, п’ять разів на тиждень. «Мені довелося серйозно попотіти, - розповідає Джейден. – Адже для цих зйомок я повинен був дуже змінитися. Мені було потрібно набрати вагу, щоб виглядати дорослішим. Я посилено займався паркуром і бігом, багато часу проводив в тренажерному залі, щоб потім змогти продертися крізь лісові хащі і лазити по скелям».

“ПІСЛЯ НАШОЇ ЕРИ” – Повернення на Землю

«Хлопці з нашої знімальної команди розробили досить незвичайну концепцію того, як могла б виглядати зруйнована і покинута людством Земля, - розповідає Віл Сміт. – Найту прийшла в голову ідея: якщо люди зникли з обличчя Землі тисячу років тому, то від їхньої цивілізації могло нічого не залишитися. Тому планета повністю повернулася до дикої природи. Так могла б виглядати наша Земля, якщо б людина розумна взагалі ніколи б до неї не торкався. Коли ви бачите цю знелюднену і небезпечну планету в фільмі, вам стає трохи не по собі, але в ній є щось привабливе».

Щоб досягти такого ефекту, кінематографісти повинні були знайти місця для зйомок, в яких в достатку є густа рослинність. Епізоди, дія яких відбувається на дикій Землі, знімали в двох місцях: Національному парку «Гумбольт Редвуд» на півночі Каліфорнії і в Коста-Ріці, де зйомки велися неподалік від вулкану Ареналь в басейні річки Сарапіки, що протікає через територію наукової біостанції «Ла Сельва». Зйомки також велися в пустелі в районі міста Моаб, штат Юта. Саме це місце стало в стрічці планетою Нова-Прайм, новою домівкою землян. Інтер’єрні зйомки велися в павільйонах в Філадельфії. Крім того, друга знімальна група відзняла для фільму ісландські льодовики і верхівку Ейгер в Швейцарії.

«Ми ніби зняли чотири окремих міні-фільми, у кожного з них свій настрій і смак, - розповідає Шьямалан. – Здається, це відчутно в фільмі, і я радію з цього, тому що тим самим ми зберігаємо свіжість сприйняття. Фільм постійно приносить глядачеві щось нове».

ЗЙОМКИ КАМЕРОЮ SONY 4K

«Земля після нашої ери» - перший художній фільм, знятий на ультрасучасну цифрову камеру Sony F65 4K. Унікальний сенсор зображення 8К і 20 мегапікселей камери F65 дозволяють добиватися кращої передачі кольору, аніж у будь-якої іншої кінокамери, що використовується в виробництві. Ця 16-бітна камера з лінеарною вихідною потужністю для файлів в форматі RAW дає змогу здійснювати безперервну стиковку з мастерінговим потоком на основі файлу 4К.

«До цієї стрічки я був одним з найбільш переконаних прибічників плівкової камери, - говорить Шьямалан. – Але саме ця камера, коли ми її випробували, проявила особливу цілісність, а під цілісністю я розумію власну художню мову. Її технічна досконалість проявилася в створенні особливого художнього кута зору, але без надання картинці «холодності» і «віддаленості», яких я очікував від цифрової камери».

«В тому районі Коста-Ріки, де ми працювали, було так темно, що на плівку ми б просто не змогли нічого зняти, - говорить головний оператор стрічки Пітер Сушицкі. – На мій погляд, кращі цифрові камери вже перевершують кращі плівкові. Це видно по чіткості деталей і надвисокому рівню контрастності, який вони дають. Ця камера від Sony – великий крок вперед. В будь-якому випадку, яким би красивим не було засняте на плівці зображення, реальність сьогодні така, що його все одно переносять на цифровий носій. А при подібному переносі якість зображення завжди втрачається. Я вважаю, що краще робити зображення цифровим від початку».

B&H Films Distribution

0 коммент.:

Отправить комментарий